Eén aanspreekpunt bij de aankoop van uw nieuwe keuken
Eén vraagbaak
In de regel krijgt u tijdens het aanschafproces van uw nieuwe keuken met diverse personen te maken: een adviseur, de afdeling inkoop die uw keuken bestelt, de afdeling planning die voor aflevering van de keuken zorgt, een serviceafdeling en zo meer.
Ik heb het zelf jarenlang ervaren
Hoe meer personen betrokken, des te groter het risicio op (communicatie)fouten. Het was de belangrijkste reden om voor mezelf te beginnen en elk project van A tot Z zelf te begeleiden.
De voordelen
van klein zijn.
- Ik weet gedurende het gehele proces op elk moment precies waar het over gaat.
- Het niet hoeven communiceren via verschillende personen voorkomt onnodige (communicatie)fouten;
- Waar nodig, kunnen er snel en eenvoudig aanpassingen gedaan c.q. de benodigde flexibiliteit ingepast worden.
- Voor u is het prettig om met uw vragen van begin tot eind steeds bij mij terecht te kunnen. Zo vermijden we dat u met een ander te maken krijgt die uw specifieke situatie niet kent.
"Samenwerking zeer prettig door de korte lijntjes,
hierdoor bleken maatwerkoplossingen
in een vergevorderd stadium van de plaatsing nog mogelijk."
Fam. J. Reijnen - Landgraaf
Uit onze klantverhalen.
Daarom dus.
Begeleid ik elk project geheel zelf.
Over de vloer
- Aan het begin om u thuis van zo goed mogelijk advies te voorzien.
- Legt u de opdracht bij mij neer dan blijft het niet bij dat ene bezoek. In dat geval zult u me tijdens de voorbereidende werkzaamheden en de montage ook nog geregeld zien binnen komen om het gehele proces zo goed mogelijk te begeleiden.
- Ik zorg voor planning, afstemming en uitvoering van de werkzaamheden binnen een zo kort mogelijke tijdspanne. U zit niet langer dan noodzakelijk "in de rommel".
Naast advies bij u thuis
- maak ik het ontwerp
- zorg ik voor de bestelling van de keuken
- coördineer ik de aflevering (u weet wanneer u thuis moet zijn omdat de keuken afleverd wordt)
- maak ik de planning van uw project, van afbreken oude keuken t/m oplevering van de nieuwe keuken ("we starten op die en die datum")
- en ben ik uw aanspreekpunt bij service achteraf ("Rob, de scharnieren moeten een keer bijgesteld worden of hoe krijg ik de kookplaat goed schoon?").
"Ook de afstand was geen probleem.
Je kwam altijd opdagen als begeleiding nodig was!
Hartelijk dank!"
Een familie uit Roetgen (D)
Uit onze klantverhalen.
Teleurstelling achteraf
is eenvoudig te voorkomen:
begin bij het begin.
Door in uw eígen keukenruimte met elkaar te sparren
over uw nieuwe keuken.
Uit ervaring weet ik dat sparren bij u thuis uw wensen concreter maakt.
We halen inspiratie uit uw ruimte.
Zo krijgen we het beste inzicht in de voor u best passende indeling.
Het voorkomt spijt achteraf én u zult ontdekken dat u
altijd een goede prijs krijgt.
U verwacht het misschien niet,
maar meer dan eens blijkt mijn prijs
lager dan die van anderen.
U kunt dan ook altijd
een goede prijs verwachten.
Input nodig?
U kunt dus wel wat input gebruiken voor uw nieuwe keuken? Gedegen advies, verfrissende ideeën?
Uw keukenruimte levert de inspirátie. Uw wensen zorgen voor de rest. Ik voeg verrassende ideeën toe én de kennis die nodig is om u te helpen met knopen doorhakken. Sparren dus, elkaar inspireren.
Inspirerende showruimte
Helemaal thuisblijven kunt u niet. U moet natuurlijk wel het model en de apparatuur komen uitzoeken. De inspirerende showruimte biedt daar alle gelegenheid toe.
Wilt u ook een keer
bij u thuis sparren over uw nieuwe keuken
en inzicht krijgen in wat voor u de beste invulling is,
praktisch, handig en mooi?
gratis en vrijblijvend
- het kost u niets;
- verplicht u tot niets (u zit nergens aan vast);
- u weet wat de mogelijkheden bij u thuis zijn;
- en krijgt altijd een goede prijs.
Ja?
Bel of mail me dan, ik help u graag verder:
06 - 22 03 63 76